Tevredenheidsgarantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wanneer is het mogelijk gebruik te maken van de tevredenheidsgarantie?

Hier zijn enkele voorbeelden van situaties waarin u kunt profiteren van onze tevredenheidsgarantie:
Late levering: Als uw pakket niet binnen 5 werkdagen na verzending is afgeleverd.
In geval van schade: Als het artikel beschadigd raakt tijdens het transport.
Bij fouten: Als wij een woord in de tekst vergeten of een spelfout maken.

Hoe maak ik gebruik van de tevredenheidsgarantie?

Stuur een e-mail naar onze klantenservice via customersupport@cadeauki.nl waarin u de situatie beschrijft en uw ordernummer vermeldt. Gebruik 'Tevredenheid gegarandeerd' als onderwerpregel van uw e-mail.

Onze klantenservice zal uw aanvraag zorgvuldig behandelen en beoordelen. Binnen enkele dagen zal onze klantenservice u op de hoogte stellen van de status van uw aanvraag.